HTML

Az én álomvilágom egyben valós történeteim

Ez a blog az én életemről, történeteimről és meséimről szól. Nem tudom pontosan, hogy miket fogok beleírni, de akármi is legyen remélem jó lesz.:D

Friss topikok

  • MazsiDrazsi: köszönöm^^...kicsit szomorúra sikerül de szívből jött<3 (2010.06.10. 20:10) Kedves Daniel!
  • hunterr: Párnacsata Kecskeméten 2010. április 3. Videó www.youtube.com/watch?v=nKD4g83tYRA (2010.04.07. 11:00) Párnacsatára fel!!!

Linkblog

Párnacsatára fel!!!

2010.04.03. 22:35 MazsiDrazsi

Az egész úgy kezdődött, hogy korán fel kellett kelnem, hogy kimenjek az unokatestvérem elé. Ő itt volt 3-4 órát, beszélgettünk, ettünk és utána már ment is. Utána megbeszéltük barátnőmmel, hogy megyünk a Nemzetközi párnacsata napra. Elmentünk együtt, közben találkoztunk tesómmal és a haverjaival és persze néhány osztálytársunkkal. Mire odaértünk már csak néhán perc volt a kezdésig.

10.9.8.7.6.5.4.3.2.1.....kezdődhet a menet. Egszerre több 100 ember püfölte egymást amíg csak lehetett...szinte elvesztél a tollfelhőkben. Akit csak lehetett püföltem. Egyszer-kétszer fejen is ütöttek....Ott lehetettünk kb 1-2- órát. Kint volt az RTL klubtól egy riporter is...ott állt én pont mellette voltam és azt mondta: Nyugodtan üthettek. Erre én elkezdtem őt ütni és aztán már mindenki őt ütötte. Segény tesóm sem járt jobban. Sokan voltunk kint lányok és nem értettünk semmit, amit a szervező mondott...A tesvérem, aki fiú...felvilágosított minket: Most a lányok a fiúk ellen vannak. Erre a lányok: Köszi, hogy szóltál....és minden lány szegény tesómat püfölte. A végére, mikor mi már mentünk volna el, odajöttek hozzán fiúk...kb. 5-6 fiú jött oda hozzánk és nyújtotta a cigit....megkérdezték hogy van-e nálunk tűz? Mire mi: Nincs....na erre a fiúk jól elpüföltek minket. A végére tetőtől-talpig tiszta toll voltam....az emberek csak úgy néztek ránk, hogyhogy nézünk ki. Egész úton hazafelé csak az orromat vakargattam annyira viszketett. Otthon csak röhögtek a szüleim.

De legközelebb úszószemüvegben és sállal az orromon fogok odamenni. Ja és egy jóóóó nagy párna is lesz:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacseszti.blog.hu/api/trackback/id/tr921892876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hunterr 2010.04.07. 11:00:59

Párnacsata Kecskeméten 2010. április 3. Videó
www.youtube.com/watch?v=nKD4g83tYRA
süti beállítások módosítása